Moro!


Eräs päivä kaveri lähetti mailia mulle ja sano, että päivitä sun blogias. Joulusta tosiaan on aikaa.

Mä oon edelleen Ville Könönen, muutamien uusien DEEPIEN elämänkokemuksien herkuttelemana. Asiallista on myös se, että oon kerenny murtaan tällä välillä jalkani. Tais olla joulupäivä, eli 25.12.2008 kun jalka murtuii. Jouduin sairaslomalle ja sain unohtaa skeittauksen moneksi kuukaudeksi. Kipsin lähdöstä on nyt jo lähes kuukaus, mutta vieläkin jalkaa turvottaa ja se on jäykkä.. elikkä ei muuta ku S*XUAL HEALING BABYY!

Palasin tuossa tammikuussa töihin ja voin kehumatta rehennellä, että työn teko maistuu meikäläiselle. Harteillani on edelleen 5b-luokka ja 5/6 musiikintunnit.

Nyt tähän aikaan! Meikä on käynny ruotsissa ja sen kaltaista muuta sälää. Tuli vähä osteltua vaatteita, ylläri. Kävin myös eilen elokuvissa! The Wrestler leffaa kattomassa ja tykkäsin siitä ihan rehdisti. Pääosan esittäjän roolisuoritus oli mun mielestä niin aito ja koskettava, että huhu. Eka painileffa mitä voi suositella myös herkille/helmille mimmeille.

Tänään olin kirkolla lauleskelees ja muuten vaan kokouksessa. Huomenna menen huolehtimaan siskonpojasta. Mielettömän siisti 7,5kk jässikkä, I got MUCH MUCH love on him! En ymmärrä ihmisiä jotka ei tykkää vauvoista/lapsista. Tietty on jotkut lapset vähä perseestä, mut pitää vaan niitäki rakastaa.

Tässä ois jo hullun siistiä päässä jossakin kohtiin taas laudan päälle. En tiedä milloin tää tapahtuu, mutta viimeistään kesällä.. ellei herra ota kiinni ja katkase uudestaan. Ulkokehräksen murtuma tosiaan.. ihan mehevää kamaa.

Mitäköhän muuta.. mun flickr sivu päivittyy ehkä CHIEMAN useammin kun tää mun blogi, joten pistetään linkkiä mun kuvablogiin: http://www.flickr.com/photos/villekononen . Sinne vaan ihmettelemään, jos kiinnostaa.

Mulla on aikanen herääminen, joten toivotan vaan kaikille hyvää yötä ja toivottavasti löydätte tästäkin blogi tekstistä edes kirjoitusvirheitä. Paljon rakkautta kaikille ja pitäkää hyvät jutut mielessä, koska kohta puskee mieletön kevät päälle, EYES! God bless ja sitä samaa rataa, MORJE!