Hei ja terve!

Muistan kun nuorena jäin bussin alle. Tai no en oikeastaan jäänny, mutta monta kertaa oli lähellä. Ois se kyllä varmasti vetänny mielen matalaks jos esim. skidinä ois joku mesta menny ihan tohjoks.

Asiasta kolmanteen. Kolmannessa asiassa käsitellään kuinka olin tänään töissä ja skeittaamassa. Skeittaaminen on siistiä, vaikka Kotkassa harvat sille nykyään syttyvät. Onneksi meikä ja muutamat mun kaverit syttyy, jes!

Töissä oli tosi jees, olin melko liekeissä ja sain myytyä törkyä kaikille ihmisille. Koko viikonloppu menee ihan duunissa huomenna ja sunnuntainakin on töitä, voi pieksut sentäs! Välillä työnteko ei kyllä kiinnosta ei niin yhtään. Nooh, onneksi sitä pääsee lähtemään syyskuun 28. päivä Espanjan aurinkoon! Siellä sitten edellään niukasti, mutta nautitaan hyvästä säästä ja huolettomuudesta. Toki siellä skeitataan ja syödään, mutta jotenkin nämä asiat löytävät rennomman asteen kun niitä suorittaa espanjassa!

Jos joku haluu ostaa mun kännykän, ni se on myytävänä.

Pitäis mennä nukkumaa, mut samalla tekisi mieli mennä viel käymää ulkona, vähä haistelees fiilistä. Kuitenki oon sen verran tasapainoinen nuorimies, että päädyn laittamaan musat korville ja menemään vällyjen alle. Naiset saa soitella, vaikka en vastais - ni silti se ois siistii.

Bonnie Tyler on muuten 57-vuotias, onkohan mammalla alla yhtään kasvokirurgian leikkausta ;)

Tää tais olla tänään tässä. Mä koitan nyt skarppailla ja kirjottaa tänne blogiin kaiken maailman juttuja. Joku kuitenki diggaa tästäki sonnasta. Hyvää yötä ja morjesta!